Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب و به همت انجمن منتقدان

برترین فیلم های کودک و نوجوان 40 سال سینمای ایران معرفی می شوند

برترین فیلم های کودک و نوجوان 40 سال سینمای ایران معرفی می شوند

انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب ،بهترین آثار چهل سال اخیر در حوزه سینمای کودک و نوجوان را انتخاب و معرفی می کند.

به گزارش ایانا به نقل از ستاد خبری جایزه بهترین های چهل سال سینمای کودک و نوجوان از سوی منتقدان و نویسندگان سینمایی، جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین های  فیلم کودک و نوجوان 40 سال سینمای ایران با اعلام این خبر گفت: در این نظرخواهی منتقدان و نویسندگان سینمایی در بخش‌های مختلفی چون بهترین فیلم کودک، بهترین فیلم نوجوان، بهترین کارگردان سینمای کودک و نوجوان، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر کودک و نوجوان نظرات خود را ارئه می‌کنند.

او افزود: در نهایت با بررسی آرا، آثار برگزیده در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان امسال جوایزی دریافت می کنند.

دبیر اجرایی جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان 40 سال سینمای ایران اظهار کرد: این حرکت ارزشمند توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و با حضور گسترده اعضای این انجمن و دیگر منتقدان و نویسندگان سینمایی صورت می‌گیرد.

گودرزی در پایان بیان کرد: در این نظرخواهی فیلم‌های کودک و نوجوان تولید و اکران شده طی چهل سال اخیر مدنظر قرار خواهد گرفت که بر اساس تخمین ما تعداد این آثار بیش از دویست فیلم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید