Iranian Agriculture News Agency

دعوت کنایه آمیز از مسئولان برای تماشای «تنگه ابوقریب»

در نخستین روز اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، روابط عمومی این فیلم در پیامی، از مسوولان کشور دعوت کرد تا برای یادآوری رشادت رزمندگان دفاع مقدس، به تماشای این فیلم بنشینند.

دعوت کنایه آمیز از مسئولان برای تماشای «تنگه ابوقریب»

 

به گزارش رسیده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله

مردم صبور ایران سال 97 را در حالی آغاز کردند که ترس از دلار 5000 تومانی و کابوس افزایش قیمت ها، دل‌شان را می لرزاند. بی‌خبر از اینکه قرار است در سایه غفلت و عافیت طلبی برخی از مسئولان، دلار سر به فلک بگذارد و 12000 تومان را هم تجربه کند، سکه به 4 و نیم میلیون برسد و مسئولان ما در برخی جلسات بخندند و در تلویزیون به «خیال راحت» مان بابت قیمت دلار لبخند بزنند.

و فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به جشنواره فجر آمد تا در کنار هم زمزمه کنیم اتحاد را، وحدت را، همدلی را. و آفرین بر اهالی سینما و تماشاگران فهیم کشورمان که بیش از ما قلب این فیلم را دریافتند و به بهانه غیورمردان و شهدای گردان عمار سرود وحدت و همدلی سرودند.

در حال و هوای این روزهای کشور اما انگار باید بیشتر یاد کنیم از دلاوران ایثارگر و قهرمانان بی ادعای تنگه ابوقریب. مردان دلیر و جان بر کفی که برای حفظ این مملکت و آرامش دل هموطنان‌شان، بی هیچ چشمداشتی به دل میدان زدند و بدون تجهیزات و با لب تشنه در برابر لشکر مجهز بعث ایستادند و تن به تانک سپردند و با خون‌شان، با جان‌شان، با جوانی شان، راه بر دشمنان این مملکت بستند. بی هیچ غرولندی، بی هیچ بادیگاردی، بی هیچ بهانه گیری، بی هیچ وام میلیاردی کم بهره ای، بی هیچ ویلا و بچه‌ی خارج نشینی...

روابط عمومی فیلم‌"تنگه ابوقریب" در نخستین روز اکران این فیلم به طور رسمی از مسئولان ارشد کشورمان در قوای مختلف و ارگان‌ها و نهادهای گوناگون دعوت می کند تا به تماشای "تنگه ابوقریب" بنشینند، تا شاید کمی بیشتر به فاصله برخی مسئولان امروز با مردمی که در خوزستان ایستادند، پی ببرند و شاید کمی بیشتر به درد دل مردم گوش کنند و کمی بیشتر برای این مردم صبور و نجیب کار کنند.

مردم نازنین ایران زمین چشم انتظار مسئولانی هستند که همدرد آنها باشند، دل‌شان برای حل مشکلات کشورشان بتپد و بی هیچ شعار و ادعای گزافی، از تنگه اتحاد و استقلال و پیشرفت و عدالت این کشور عزیز دفاع کنند. مثل قهرمانان جوان و بی ادعای تنگه ابوقریب...

حضرات مسئول، بسم الله! تنگه ابوقریب منتظر شماست...

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید