Iranian Agriculture News Agency

توسط ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری صورت گرفت:

اجرای دو عملیات گسترده و کشف بیش از 185 هزار کالای غیرمجاز فرهنگی

با همکاری پلیس امنیت ناحیه 7 تهران بزرگ و کارشناسان ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، دو عملیات گسترده در راستای برخورد با عاملین عمده تولید و توزیع محصولات غیرمجاز فرهنگی اجرا شد.

اجرای دو عملیات گسترده و کشف بیش از 185 هزار کالای غیرمجاز فرهنگی

به گزارش ایانا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، یکی از مهم‌ترین عملیات‌های یک سال اخیر نهم و دهم مردادماه اجرا شد که طی آن تعداد 185 هزار کالای غیرمجاز فرهنگی کشف و نسبت به شناسایی یک چاپخانه متخلف و هم‌چنین محل بسته‌بندی محصولات غیرمجاز اقدام و به مقامات قضایی معرفی شدند.

با به دست آمدن مجموعه‌ای از مستندات، سه شبکه فعال قاچاق و دو کارخانه تولید DVD شناسایی شدند که پرونده رسیدگی به تخلفات آنها جهت برخورد جدی در دست بررسی است.

همان‌گونه که در همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی مطرح شد از کسانی که در خصوص شناسایی افراد و واحدهای متخلف با ستاد صیانت همکاری کردند قدردانی به عمل آمد.ستاد صیانت امیدوار است با اطلاع‌رسانی صورت گرفته به واحدهای فعال در عرصه عرضه محصولات فرهنگی و هم‌چنین نظارت‌های دائمی شرایط مناسب‌تری در عرضه محصولات شبکه نمایش خانگی حاکم شود، هم‌چنین این ستاد تا ریشه‌کن شدن تخلفات به فعالیت جدی خود ادامه داده و به زودی نتایج مطلوبی به دست خواهد آمد.

کشف و ضبط  محصولات غیرمجاز فرهنگی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید