Iranian Agriculture News Agency

جهانگیر میرشکاری به «ماهی و برکه» پیوست

جهانگیر میرشکاری به فیلم سینمایی «ماهی و برکه» پیوست.

جهانگیر میرشکاری به «ماهی و برکه» پیوست

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی پروژه،جهانگیر میرشکاری صدابردار با سابقه و پیشکسوت سینمای ایران به فیلم سینمایی «ماهی و برکه» پیوست. نزدیک به نیمی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده که صدابرداری آن توسط جهانگیر میرشکاری انجام خواهد شد.

مهدی ابراهیم زاده صدابردار سینما در کنار جهانگیر میرشکاری نیز حضور خواهد داشت.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است :فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

برخی از بازیگران این فیلم سینمایی به کارگردانی علی براتی که تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته اند عبارتند از مهدی فقیه، سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی و مهرانه به نهاد.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» می توان به مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: علی براتی، مهدی نامجو و محمد صادق باقری، صدابردارن: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده، مشاور کارگردان: حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، کارشناس آموزش و پرورش: ماشاالله امیدوار عسگری،مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، تهیه کننده: هادی انباردار، عکاس: امیر حق‌بر اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید