Iranian Agriculture News Agency

دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان

عصر دوشنبه نشست صمیمانه ای در محل فدراسیون ووشو با حضور مدیر رادیو ورزش، رییس، نایب رییس بانوان این فدراسیون و خواهران قهرمان ساندای ایران، الهه و شهربانو منصوریان برگزار شد.

دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صدا وسیما، در این نشست، میرحسینی مدیر رادیو ورزش ضمن بررسی وضعیت همکاری رسانه ی ملی با این رشته، به سبب اتفاقات اخیر و ناهماهنگی های موجود برای حضور خواهران منصوریان در برنامه زنده، از آنان دلجویی کرد و گفت: رعایت شأن افراد و کرامت انسانی همه مردم ایران برای تمامی ما در رسانه ملی یک اصل است و اگر میزبان خوبی نبودیم عذر خواهی می کنیم.

در این دیدار علی نژاد رییس فدراسیون ووشو ضمن خوش آمد به میرحسینی از نقش مهم رسانه ها و به ویژه رادیو ورزش در انعکاس دستاوردهای این رشته قدردانی کرد و گفت: نظر خانواده ووشو نسبت به رسانه ملی بسیار مثبت بوده و خواهد بود و از مدیر رادیو ورزش برای حضور در جمع قهرمانان قدردانی کرد.

خواهران منصوریان هم با اشاره به برخورد احساسی با ماجرای شنبه شب، اصحاب رسانه را بسیار محترم شمرده و تاکید کردند: فکر نمی کردیم از این موضوع سوءاستفاده شود.

مدیر رادیو ورزش نیز اضافه کرد: چشم ما به شما فرزندان قهرمان این سرزمین است. دعای خیر مان بدرقه راه شماست و از صمیم قلب دعا می کنیم با دست پر از بازی های آسیایی برگردید.

میر حسینی ضمن ابلاغ پیام دکتر شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، هدیه با ارزش تشرف به زیارت امام رضا(ع) پس از بازگشت از مسابقات جاکارتا را به خواهران منصوریان تقدیم کرد تا در آستانه اعزام به این پیکارهای مهم، شادی معنوی این قهرمانان فراهم شود.

در پایان مدیر رادیو ورزش درمحل تمرین تیم ملی مردان ووشو حاضرشد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید