Iranian Agriculture News Agency

آغاز اکران «همه چی عادیه» و «تنگه ابوقریب»

با فیلم های جدید سینماها آشنا شوید

​با آغاز اکران «همه چی عادیه» و «تنگه ابوقریب» از فردا، یک کمدی و یک فیلم جنگی به ترکیب آثار روی پرده اضافه می شوند.

با فیلم های جدید سینماها آشنا شوید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، از چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه کمدی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی در گروه سینمایی ماندانا جای «دشمن زن» را می گیرد و فیلم جنگی «تنگه ابوقریب» نیز از فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه اکران می شود.

همه چی عادیه

در طنز اجتماعی «همه چی عادیه» عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، (با هنرمندی) پژمان بازغی و سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری، نگین معتضدی، امیر جنانی، عرفان حسینی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پنجمین فیلم محسن دامادی یک طنز اجتماعی است که موسسه رسانه فیلمسازان پخش آنرا برعهده دارد. فیلم روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‌کند. او در این راه مجبور به فعالیت در مشاغلی می‌شود که دانش و تجربه‌ای از آنها ندارد.

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برنده ۶ سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی از این جشنواره شد.

«تنگه ابوقریب» با بازی امیر جدیدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی، بانیپال شومون و... روایتی سینمایی است از یکی از عملیات روزهای پایانی جنگ که سرنوشت روزهای آخر جنگ را دستخوش تغییر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید