Iranian Agriculture News Agency

انتشار نخستین تصویر رسمی از فیلم

بازگشت زوج کمدی لورل و هاردی به پرده سینما

اگر شما هم هنوز از تماشای کمدی های کلاسیک زوج محبوب و فقید کمدی لورل و هاردی، حتما برایتان جالب خواهد بود اگر نسخه ای جدید از زندگی این دو بازیگر را روی پرده سینما ببینید.

بازگشت زوج کمدی لورل و هاردی به پرده سینما

 

 به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، جان سی ریلی و استیو کوگان در فیلمی به نام «استن و اولی»Stan & Ollieبه کارگردانی جان اس بیرد نقش استن لورل و اولیور هاردی را بازی کرده اند.کوگان نقش لورل را دارد و نقش هاردی را جان سی ریلی بازی کرده است. به تازگی تصویر جدیدی از این فیلفم منتشر شده است.

فیلم داستان روزهای پایانی زندگی لورل و هاردی را به تصویر می کشد. زمانی که این دو اقدام به برگزاری تور خداحافظی و سفر به بریتانیا و ایرلند کردند تا در جریان آن با اجرای نمایشهای طنز مردم را بخندانند.

«استن و اولی» قرار است در اختتامیه شصت و دومین جشنواره فیلم لندن در ۲۱ اکتبر (یکشنبه، ۲۹ مهر) به نمایش درآید. اکران عمومی این فیلم از ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (جمعه، ۲۱ دی) در بریتانیا و چند کشور دیگر آغاز خواهد شد.

این درام کمدی و بیوگرافی محصول مشترک آمریکا، کانادا و انگلستان است. فیلم به طور کامل در انگلستان و شهرهایی چون بریستول، بیرمنگام و ... فیلمبرداری شده است.

استن و اولی»Stan & Ollie

پوستر رسمی فیلم که اخیرا منتشر شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید