Iranian Agriculture News Agency

آیین نامه بخش «جلوه گاه امید» جشنواره فیلم کودک منتشر شد

آیین نامه بخش «جلوه گاه امید» جشنواره فیلم کودک منتشر شد

آیین نامه «جلوه‌گاه امید» از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد.

به گزارش ایانا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با توجه به اثر بخشی و فرهنگ سازی سینما برای جامعه ایرانی و ایجاد تنوع موضوعی در آثار سینمای کودک و نوجوان، بخش «جلوه گاه امید» به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اضافه شد. همچنین حمایت از سینمای ملی و ترسیم بستری جدید برای فعالیت سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی از دیگر اهداف این بخش است.

در مقررات بخش «جلوه‌گاه امید» که با مشارکت سازمان های دولتی و غیردولتی برگزار می شود، آمده است:

1- سازمان های دولتی و خصوصی می توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره پذیرفته شده اند به فیلم های منتخب از نگاه خود با توجه به اولویت های موضوعی سازمان متبوع جوایزی اهدا کنند.

2- هیات داوران هر سازمان مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری و دو نفر إز کارشناسان سازمان مذکور خواهد بود.

3- پس از درخواست تقاضا از سوی سازمان ها؛ چگونگی مشارکت از سوی جشنواره بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین پس از توافق فرم تکمیل شده به همراه معرفی نماینده تام الاختیار، یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان، عکس و رزمه هیات داوران باید در اسرع وقت به مدیریت این بخش ارائه شود.

4- حداقل میزان مشارکت هر سازمان مبلغ 70 میلیون ریال است که بین یک یا دو انتخاب خواهند داشت.

5- برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی دبیرخانه این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظف اند در زمانبندی ارائه شده نسبت به تماشا و داوری فیلم‌ها اقدام کنند.

6- در مراسم اهدای جوایز «جلوه‌گاه امید» که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمان ها و نهادها برگزار می شود، نماینده هیات داوران یا بالاترین مقام سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور می یابند و بیانیه های هیئت داوران، تنها از طریق روابط عمومی جشنواره در فضای رسانه ای منتشر می شود.

7- آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم تقاضا 30 مردادماه 1397 است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

8- در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان‌ها ممکن است این بخش حذف شود و در این صورت جوایز تحویل داده شده به دبیرخانه، عودت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://www.icff.ir/31st/pe/  مراجعه کنند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید