Iranian Agriculture News Agency

استقبال گسترده زنجانی ها و تمدید نمایش «فصل شیدایی»

با توجه به استقبال گسترده مردمی از نمایش «فصل شیدایی» در شهر زنجان، اجرای این نمایش که از 5 مرداد آغاز شده بود تا 15 مرداد ماه تمدید شد.

استقبال گسترده زنجانی ها و تمدید نمایش «فصل شیدایی»

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش ، نمایش بزرگ میدانی فصل شیدایی که پیش از این نیز در استانهای مختلف کشورمان اجرا شده بود این بار و در شهر زنجان نیز با استقبال گسترده مردم روبرو شده است، چنان که به طور متوسط شبانه 13 هزار نفر و در مجموع تا شب گذشته بیش از 120 هزار نفر از مردم زنجان به تماشای این نمایش نشسته اند که این میزان از استقبال، یک حد نصاب جدید در فعالیت های فرهنگی شهر زنجان به حساب می آید. ضمن آن که چهره های سرشناسی نظیر آیت الله خاتمی، امام جمعه شهر زنجان، حاج مهدی رسولی، سردار کرمی، آیت الله دولابی و... نیز در این مدت تماشاگر نمایش فصل شیدایی بوده اند.

نمایش بزرگ فصل شیدایی برای اجرای خود در شهر زنجان، روایت و نمایش 11 اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» را تدارک دیده است.

علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی اسلامی منهاج(واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه کنند.

«مؤسسه مُهَنّا» با حمایت «سازمانهنریرسانهای اوج» و «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداختهاند. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید