Iranian Agriculture News Agency

نمایش «کسو» در تماشاخانه پرویز پرستویی

نمایش «کسو» در تماشاخانه پرویز پرستویی

نمایش «کسو» به کارگردانی فرزاد مهدی زاده و نویسندگی فرزاد مهدی زاده و همسرشان وحیده رخشانی این روزها در تماشاخانه پرویز پرستویی در میان استقبال مخاطبان به روی صحنه می رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش، این نمایش از ۷ مرداد روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده و تا ۲۴ مرداد به روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش که به تهیه کنندگی فرزاد مهدی زاده تولید شده وحیده رخشانی در مقام نویسنده و بازیگردان و بازیگر در کنار همسرش فرزاد مهدی زاده به نقش آفرینی می پردازند،هم چنین سایر بازیگران نمایش عبارتند از:سیده هانیه موسوی،میلاد عارفی نیا،لیلا فرداد که این روزها با کسو در تماشاخانه پرویز پرستویی روی صحنه می روند.

کسو که تیزر آن نیز منتشر شده است،ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش که به دهه ۵۰ الی ۶۰ می پردازد چنین آمده است:زری(ضعیفه)رقاصه کاباره ای در آبادان است که با فردی خوش مشرب و خروس باز بنام اسی آشنا می شود،زری از اسی باردار شده و این مساله به اتفاقات عجیبی طی سالیان سال دامن می زند...

فرزاد مهدی زاده و وحیده رخشانی نگارندگان کسو،با روایت ۲ داستان بدعتی جدید در هنر نمایش خلق کرده و ۳ سبک کاملا متمایز ابزورد،رئالیسم و سورئالیسم را در قالب یک درام کمدی اجتماعی به روی صحنه برده و با استقبال اساتید هنر نمایش و مخاطبان مواجه شده اند.

کسو در یک جمله به تکرار وقایع در دو دهه ۵۰ و ۶۰ می پردازد؛تکرارهایی که از پیدایش آدم تا قیامِ قیامت ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید