Iranian Agriculture News Agency

در گفت وگو با ایانا مطرح شد:

فخیم زاده کار «مشت آخر» را تمام می‌کند

فخیم زاده کار «مشت آخر» را تمام می‌کند

مهدی فخیم زاده با بهبود حالش پس از سانحه تصادف اوایل تیر ماه، فیلم ناتمامش را تکمیل می کند.

این نویسنده، بازیگر و کارگردان سینمای ایران به خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا گفت: با سپری کردن دوره نقاهت پس از حادثه تصادف در شمال که در جریان انتخاب لوکیشن رخ داد، حالم کاملا خوب است.مشکل برطرف شده و در تلاش هستم با تکمیل فیلم «مشت آخر» آنرا برای اکران آماده کنم.

فخیم زاده افزود: تنها دو سکانس از فیلم باقی مانده است که از دیروز دوشنبه برای بازدید از لوکیشن رفتم و به محض نهایی شدن، بخشهای باقی مانده را هم جلوی دوربین ببریم.

فیلمبرداری فیلم سینمایی کمدی اکشن اجتماعی و خانوادگی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده اوایل خرداد در نوشهر اغاز شد، ولی به دلیل بروز سانحه تصادف او ناتمام ماند.

به گفته این کارگردان، تدوین فیلم را مهدی سعدی بر عهده دارد.

«مشت آخر» به تهیه کنندگی سیدحامد حسینی، نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است و فیلمنامه اش را هم خودش نوشته.

در «مشت آخر» با نام قبلی «مشت در وقت اضافه»، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود فخیم زاده به ایفای نقش می پردازند.

علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم با این فیلم همکاری دارند.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فیلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ روی پرده رفت.

فخیم زاده. مشت آخر

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید