Iranian Agriculture News Agency

پوستر کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» رونمایی شد

پوستر کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» رونمایی شد

با اعلام خبر تخفیف ویژه دانشجویان پوستر کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» رونمایی شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش،پوستر نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» با طراحی منصور نصیری رونمایی شد.دانشجویان می‌توانند این نمایش را با تخفیف ویژه تماشاکنند.

این اثر نمایشی نوشته سپیده قربانی و با کارگردانی امیر شاه علی از نیمه مردادماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود.

«آپ آرت مان» نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر نیز حضور موفق داشت با نگاهی طنز به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز می پردازد. نمایشنامه این اثر چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده، امیر شاه علی از جمله بازیگران این نمایش هستند که در آن ایفای نقش می کنند.

کلیه دانشجویان می توانند در هنگام خرید بلیت بصورت اینترنتی و با استفاده از کد مشخص شده و یا با مراجعه حضوری به گیشه از 40% تخفیف ویژه بهرمند شوند همچنین برای سایر مخاطبین نیز بسته های تخفیفی گوناگونی در نظر گرفته شده است.

نمایش «آپ آرت مان» از یازدهم مردادماه روی صحنه رفته و فروش اینترنتی بلیت این اثر از طریق سامانه فروش بلیت ادامه دارد.

دیگر عوامل عبارتند از:سرپرست گروه و مشاور: مسعود مهرابی، مدیر تولید: هاتف کلاته مجری طرح: محمود پیری، طراح صحنه و نور:  محمد موسوی،طراح گریم:  سارا ولی زاده، طراح لباس:  سارا مژده، طراح پوستر و بروشور : منصور نصیری، دستیار کارگردان: آیدین صمیمی، مشاور رسانه ای و مدیر تبلیغات: محمدرضا ایمانیان، ساخت و گرافیک تیزر:  مهدی شهریاری.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید