Iranian Agriculture News Agency

چند خبر از پردیس تئاتر شهرزاد

دو اجرایی شدن «فلیک»، آغاز اجرای «آمیز قلمدون»

دو اجرایی شدن «فلیک»، آغاز اجرای «آمیز قلمدون»

نمایش «فلیک» به دلیل استقبال مخاطبان در روزهای پایانی این هفته هم در ۲ نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، تازه‌ترین نمایش محمدحسن معجونی که از تاریخ ۱۹ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، به دلیل استقبال مخاطبان در روزهای پایانی هفته جاری در سانس های ۱۹:۳۰ و ۲۲ اجرا خواهد شد.

این نمایش روز یکشنبه ۷ مردادماه در ساعت ۱۷ ویژه دانشجویان روی صحنه خواهد رفت و دانشجویان تمامی رشته‌ها می‌توانند با ارایه کارت دانشجویی بلیت‌های نمایش «فلیک» را به صورت حضوری خریداری کنند. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگران تازه‌ترین نمایش محمدحسن معجونی هستند.

نمایش «آمیز قلمدون» به نویسندگی زنده‌یاد اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان نیز از نیمه مردادماه سال جاری اجراهای خود را در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد کرد. ایرج راد، فرزانه کابلی و پریسا مقتدی بازیگرانی هستند که در تازه‌ترین نمایش هادی مرزبان به ایفای نقش خواهند پرداخت.  

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی تا ۱۵ مردادماه به اجراهای خود ادامه خواهد داد و بعد از آن نمایش «آمیز قلمدون» جایگزین این نمایش می‌شود.

نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» نخستین اثر شاهین صادقیان که اجراهای خود را از ۲۶ تیرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد، تا ۲۴ مردادماه هرشب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد به اجراهای خود ادامه می‌دهد. نویسندگی این اثر برعهده جلال تهرانی است و متین ستوده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

همچنین نمایش کمدی «دلاک‌ها» به کارگردانی شهرام عبدلی تا ۱۲ مردادماه هرشب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

عکس ضمیمه خبر مربوط به اجرای قبلی نمایش «آمیز قلمدون» است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید