Iranian Agriculture News Agency

پوستری جدید از فیلم زندگی نیل آرمسترانگ منتشر شد

اکران «نخستین مرد» در پاییز

پوستری جدید از فیلم «نخستین مرد» (First Man) منتشر شد.

اکران «نخستین مرد» در پاییز

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «نخستین مرد» محصولی از شرکت یونیورسال پیکچرز است که از 12 اکتبر 2018 برابر با 20 مهر ماه سال جاری در آمریکا  و چند کشور دیگر اکران خواهد شد.

کارگردان فیلم دیمین شزل (لالالند) است و رایان گاسلینگ در آن نقش نیل آرمسترانگ را بازی می کند. مردی که برای نخستین بار در بیستم جولای 1969 پا  بر روی کره ماه گذاشت.

آنآن  کلر فوی، جان برنثال، جیسون کلارک، کریستوفر ابوت، پاتریک فوگیت و ... دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند.

گفته می شود فیلم در عین پرداختن به ماموریت پیشگامانه آرمسترانگ برای سفر به ماه، تمرکز خاصی روی زندگی و حاشیه های شخصی او نیز دارد.

در اولین پوستر این فیلم آرمسترانگ با لباس مخصوص فضانوردان دیده می شد و در پوستر دوم لحظه پرتاب فضاپیمای آپولو نمایش داده شده بود.

فیلمنامه فیلم را جاش سینگر بر اساس کتاب جیمز آر هانسن نوشته که پیش از این اسکار بهترین فیلمنامه را برای برای Spotlight (اسپات‌لایت) دریافت کرد.

فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز که از ۲۹ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۱۸ در ایتالیا برگزار خواهد شد، در بخش مسابقه شرکت خواهد داشت.

این درام تاریخی و بیوگرافی اکتبر 2017 به طور کامل در ایالت جورجیای آمریکا فیلمبرداری شد.

از بودجه فیلم حرفی به میان نیامده، اما گویا به دلیل جلوه های ویژه چشمگیر آن، هزینه زیادی روی دست کمپانی تولید کننده اش گذاشته است.

نخستین مرد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید