Iranian Agriculture News Agency

تخفیف 40 درصدی «هیپولیت» برای دانشجویان

تخفیف 40 درصدی «هیپولیت» برای دانشجویان

به منظور حمایت از دانشجویان برای تماشای نمایش «هیپولیت» این اثر نمایشی روزهای پایان هفته نیز با تخفیف ۴۰درصد برای دانشجویان روی صحنه می رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش، فرزاد امینی سرپرست گروه تئاتر پرومته در همین زمینه گفت:از آنجا که دانشجویان همیشه حمایتگر تئاتر پیشرو و مدرن ایران بوده اند و پرچم تئاتر آوانگارد به واسطه آنان بر افراشته مانده، گروه اجرایی نمایش هیپولیت، بلیط روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز با تخفیف دانشجویی ۴۰درصد عرضه می کند.

دانشجویان علاقه مند می توانند با شماره دانشجویی خود از طریق سامانه فروش بلیت 8 Tik و با داشتن کارت دانشجویی خود از گیشه تئاتر مستقل تهران، بلیت اجرای دانشجویی نمایش «هیپولیت» را تهیه کنند.

نمایش «هیپولیت» اثر اوریپید و به کارگردانی فرزاد امینی از ۳۱ تیر در تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفته است.در این نمایش عطیه بیات، رها سلیمانی، زهرا سوری، مونا سهراب حقیقت، بهرام عباسی فرد، عماد قرهی و نیایش نهاوندی به ایفای نقش می‌پردازند.

 در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هیپولیت تراژدی مردی است که خیال می‌کند نیکی و جوانمردی، راه سعادت است اما سرنوشتش راه به سوی دیگری می‌برد که آن چیزی نیست جز یک تقدیر سیاه.

 نمایشنامه «هیپولیت» یکی از تراژدی‌های یونان باستان است که چندان مورد توجه قرار نگرفته ایت. این نمایش پس از اجرا در تالار حافظ و فستیوال بین المللی تاتر زوگرافو آتن در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود.

 سایر عوامل این اجرا عبارتند از طراح لباس: پارمیس امینی، مدیر تولید: حسن جودکی، ساخت تیزر: امیر کریم زاده (استودیوکاج)، عکس: کیارش مسیبی، روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، شمیس پوررضایی، دستیار کارگردان: شقایق شاهین فرد، موسیقی: قطعاتی از رکوئیم جوزپه وردی، آروو پارت، رکوئیم شوئنبرگ، طراح پوستر: امیر کریم زاده، فرزاد امینی. مدیر صحنه: نازنین زهرا برومند وگریم: شقایق برهمتی.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید