Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به ادعای فریدون آسرایی

تلویزیون جایزه نقدی نداد، اما جواب داد

دبیر جشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی درباره دریافت نکردن جایزه نقدی اش گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می شود حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

تلویزیون جایزه نقدی نداد، اما جواب  داد

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، ناصر کریمان افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند،چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست!

او در خصوص ادعای این هنرمند در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از مهمانان جشنواره بود، که این امر جزو شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سوال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که بزودی این کار انجام می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید