Iranian Agriculture News Agency

پخش دو نمایش رادیویی به مناسبت میلاد

پخش دو نمایش رادیویی به مناسبت میلاد

سوم مرداد ماه، دو نمایش رادیویی به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی «چشمه امید»  را مریم گودرزی نوشته و هنرمندانی چون : شهین نجف زاده، شیما جان قربان، ایوب آقاخانی، مونا صفی، معصومه عزیز محمدی، محمد رضا علی، امیر فرحان نیا در آن  به ایفای نقش می پردازند  و مهرداد مهماندوست کارگردان این نمایش رادیویی است.

چشمه امید به تهیه کنندگی : محمد مهاجر ، صدابرداری : پیروز صدرایی، افکتوری نرگس موسی پور چهارشنبه ساعت 18:15 از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش «آخرین پرده خوانی» که به همین مناسبت ، فردا از رادیو نمایش به روی آنتن می رود را محمد پورحسن نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است که : سید مرتضی پرده خوان خودش را در زیرزمین خانه اش حبس کرده و در خیالش با خاطرات همسرش شوکت روزگار می گذراند او همه جا اعلام کرده که آخرین پرده خوانی اش را در روز ولادت امام رضا (ع) برگزار می کند و...

صفا آقاجانی، محمد عمرانی، مهین فرد نوا، مجید حمزه ، شیوا رفیعیان، عرفان ابراهیمی، مهرداد عشقیان، محمد رضا علی، شیما جان قربان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و محمد پورحسن کارگردانی آن را بر عهده دارد .

این نمایش به تهیه کنندگی: فرشاد آذر نیا، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری : نرگس موسی پور ، فردا ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید