Iranian Agriculture News Agency

امین حیایی در نقش مردی که احساس می‌کند عددی نشده

«شعله ور» به اکران تابستان می رسد؟!

​فیلم سینمایی «شعله ور» آخرین ساخته حمید نعمت الله قرار است بعد از پایان یافتن زمان اکران فیلم «هزارپا» از 24 مرداد در گروه کورش روی پرده رود. این در حالی است که با توجه به فروش بالای فیلم ابوالحسن داودی و حفظ کف فروش، بعید به نظر می رسد ساخته نعمت الله در موعد مقرر امکان اکران پیدا کند.

«شعله ور» به اکران تابستان می رسد؟!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا ، فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی طبق اعلام اخیر شورای صنفی نمایش، بعد از پایان «هزارپا» به سرگروهی کوروش از ۲۴ مرداد اکران خواهد شد. این در حالی است که طی ماه های اخیر، هر کمدی ای که روی پرده رفته حتی با تخطی از آیین نامه اکران از مرز 10 هفته فروش نیز گذشته و همچنان روی پرده است. فیلم «تگزاس» از جمله این فیلمهاست که بعد از 13 هفته هنوز در بیش از 90 سینما روی پرده است و هنوز سینماداران حاضر به پایین آوردن آن نیستند. اتفاقی که با توجه به فروش بالای «هزارپا» و تعلل شورای صنفی نمایش برای برخورد با این قانون شکنی، به احتمال فراوان درباره این فیلم هم رخ خواهد داد. «هزارپا» از سیزدهم تیرماه امسال روی پرده رفته و تا 24 مرداد که موعد اکران «شعله ور» ذکر شده، تازه شش هفته اکران خود را پشت سر خواهد گذاشت و بعید به نظر می رسد بعد از سپری کردن این مدت به راحتی تن به کنار رفتن از پرده رود  و جای خود را به «شعله ور» بدهد. با این حساب فیلم نعمت الله بی شک با تاخیر چند هفته ای از اواسط یا اواخر شهریور اکران جدی خود را آغاز خواهد کرد.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم بوده اند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حیایی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار از جشنواره فجر36 گرفت.

«شعله ور» که محصول سال 95 است، سال پیش در جشنواره فجر شرکت داشت و در هفت رشته نامزد دریافت جایزه بود. 

عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوینگر: مهدی سعدی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

شعله ور1

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید