Iranian Agriculture News Agency

نمایش و نقد «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در سینماحقیقت

نمایش و نقد «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در سینماحقیقت

برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» ساخته‌‎ رضا فرهمند اختصاص یافته است.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 31 تیر‌ماه 97 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور رضا فرهمند (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و امید نجوان (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع مستند 70 دقیقه‌ای «زنانی با گوشواره‌های باروتی» آمده است: «نور» ژورنالیست جنگ است و با همه‌ی مخاطره‌ها و فشارهای اجتماعی که برای حضورش در جنگ با داعش وجود دارد، مصرانه مبارزه می‌کند...

این فیلم برای اولین بار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درآمد و برنده جایزه بهترین فیلم مستند بلند (کارگردانی) در سه بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی و مسابقه بین‌الملل شد.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (31 تیرماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید