Iranian Agriculture News Agency

مراسم اکران خصوصی «شیواتیر» برگزار شد

مراسم اکران خصوصی «شیواتیر» برگزار شد

شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم  نیمه بلند «شیواتیر» ساخته هیلا صدیقی در سالن ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی فیلم، شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم نیمه بلند شیواتیر اولین چکامه خوانی در سینما با حضور چهره‌های فرهنگی،ادبی و سینمایی در سالن ایوان شمس برگزار شد.

 شیواتیر فیلم نیمه بلندی به کارگردانی و نویسندگی هیلا صدیقی است که به افسانه آرش کمانگیر بر اساس منظومه «آرش» سیاوش کسرایی پرداخته است. بر اساس افسانه ها، آرش یکی از اسطوره های ایرانیان است که جان خود را در تیر کرده و علاوه بر اینکه مرز ایران و توران را مشخص کرده ایران را از خشکسالی و جنگ  نجات داده است.

تینا پاکروان، میلاد صدر عاملی، کوروش قاضی مراد ، سعیده قدس ، هوشیار خیام، مهندس حسابی،احمدمسجدجامعی ،مصطفی بادکوبه ای، علی فومنی، بیداد خراسانی ، اعضای انجمن امیرکبیر، افراز، بنیاد نیشابور، انجمن دوستی ایران و تاجیکستان از جمله حاضران در این مراسم بودند.

ایمان ارجمندی، شینا صدیقی، پارسا شرف الاسلامی از بازیگران این کار و نیما حسندوست تدوین گر، علیرضا چیتگرها هلی شات و پریسا قاسمی کورئوگرافر  در این مراسم حاضر بودند.

حامد بصارتی از اهالی حوزه میراث فرهنگی مجری این برنامه بود.

این فیلم سال ۹۳ مراحل ساخت خود را آغاز کرد و تاکنون امکان اکران پیدا نکرده بود.

محمد مهدی گورنگی اهنگ ساز، کیوان معتمدی فیلمبردار ، حسین مافی ، نیما حسندوست تدوینگر ، ارش اقا بیگ مدیر جلوه های ویژه از دیگر عوامل این فیلم هستند.

مراسم اکران خصوصی «شیواتیر» برگزار شد هیلا صدیقی

مراسم اکران خصوصی «شیواتیر» برگزار شد هیلا صدیقی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید