Iranian Agriculture News Agency

هفته فیلم سهراب شهید ثالث به میزبانی «هنروتجربه»

هفته فیلم سهراب شهید ثالث به میزبانی «هنروتجربه»

 نمایش آثار سهراب شهیدثالث در قالب هفته‌ فیلم از سه‌شنبه ۲۶ تیر در خانه هنرمندان تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایانا به نقل از هنروتجربه، نمایش تعدادی از فیلم‌های سهراب شهیدثالث در گروه سینمایی «هنروتجربه» و در قالب هفته‌های فیلم از روز سه‌شنبه ۲۶ تیر، ساعت ۱۶ در خانه هنرمندان آغاز می‌شود. این برنامه همزمان با هفته سوم اکران مستند سینمایی «سفر سهراب» به کارگردانی امید عبدالهی آغاز می‌شود و قرار است در این هفته آثاری چون «درخت بید»، «آخرین تابستان گرابه»، «فرزند خوانده ویرانگر» و «هانس، جوانی از آلمان» که به زبان آلمانی و در زمان زندگی این فیلم‌ساز در آلمان ساخته شده، با زیرنویس فارسی روی پرده برود. هم‌چنین فیلم ماندگار «یک اتفاق ساده» نخستین فیلم شهیدثالث نیز در این برنامه نمایش داده می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، روز پایانی این هفته فیلم یعنی یکشنبه ۳۱ تیر به نمایش مستند «سفر سهراب» که پرتره‌ای درباره سهراب شهیدثالث است، اختصاص دارد و پس از پایان فیلم نشست نقد و بررسی این مستند سینمایی با حضور کارگردان، عوامل فیلم و منتقدان برگزار می‎شود.

هفته فیلم سهراب شهید ثالث بعد از خانه هنرمندان تهران در پردیس هویزه مشهد، پردیس گلستان شیراز،هنروتجربه بابل،تماشاخانه پارس کرمان،پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان،پردیس سینمایی ستاره باران تبریز برگزار می‎شود.

جدول نمایش آثار شهید ثالث در خانه هنرمندان

«یک اتفاق ساده»:ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۶ تیر

«فرزندخوانده ویرانگر»:ساعت ۱۶ چهارشنبه ۲۷ تیر

«درخت بید»:ساعت ۱۶ پنجشنبه ۲۸ تیر

«هانس جوانی از آلمان»:ساعت ۱۶ جمعه ۲۹ تیر

«آخرین تابستان گرابه»:ساعت ۱۶ شنبه ۳۰ تیر

«سفر سهراب»:ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۱ تیر

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید