Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نخستین دوره «مدرسه تابستانی با محوریت فیلم‌سازی توریستی»

برگزاری نخستین دوره «مدرسه تابستانی با محوریت فیلم‌سازی توریستی»

مدرسه ملی سینمای ایران در راستای اجرای طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان سینما، نخستین کمپ فیلم‌سازی خود را از 20 مرداد لغایت 2 شهریور با میزبانی دانشگاه سوره برگزار می‌کند.

به گزارش ایانا به نقل از مدرسه ملی سینمای ایران، نخستین فصل از این مدرسه تابستانی با نظر به اهمیت توجه سینما در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با محوریت «فیلم‌سازی توریستی» اجرا خواهد گردید. در طول این دورۀ دو هفته‌ای، دانشجویان با هدایت و مشاورۀ کارگردانان و سینماگران آشنا با این حوزه، فرآیند عملی تولید فیلم کوتاه خود از ایدۀ اولیه تا اثر نهایی را طی کرده و در پایان دوره نیز به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد گردید. دانشجویان حاضر در این دوره بنا به مصوبۀ شورای مرکزی طرح توانمند‌سازی و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه‌های محل تحصیل، مجوز حضور در دوره را کسب نموده‌اند.

طرح توانمندسازی و اشتغال‌پذیری دانشجویان سینما از جمله ماموریت‌‌های مهم و اصلی مدرسه ملی سینمای ایران محسوب می‌‌شود که از سال گذشته و پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه‌‌های تهران، هنر، تربیت مدرس، صدا و سیما، سوره و دانشگاه هنر اصفهان در دست اجرا است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید