Iranian Agriculture News Agency

تفاهم نامه بیمه درمان تکمیلی هنرمندان با بیمه سرمد امضا شد

تفاهم نامه بیمه درمان تکمیلی هنرمندان با بیمه سرمد امضا شد

تفاهم نامه بیمه درمان هنرمندان با بیمه سرمد امروز با حضور سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد امضا شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی،دراین مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه برگزار شد مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با تاکید بر اینکه این صندوق خدمت رسان قشری است که شریف ترین و کم توقع ترین افراد را شامل می‌شوند متذکرشد: برهمین اساس باید در سرویس دهی به این قشر منظم، شفاف و پاسخگو عمل کنیم.

سید حسین سیدزاده از مسوولان بیمه سرمد درخواست کرد تا در ارائه خدمات به جامعه فرهنگی هدف با حساسیت بیشتری گام بردارند تا جاییکه اگر طی مدت قرارداد به هر دلیلی موانع و مشکلاتی بر سر راه خدمت رسانی ایجاد شد، این شرکت به طور شفاف با اطلاع رسانی دقیق سعی بر شفاف سازی داشته باشد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره بر اینکه از این پس در ارائه خدمات بیمه درمان صندوق اعتباری هنر و بیمه سرمد در یک راستا قرار می‌گیرند و باید در کنار هم جوابگوی ارائه خدمات مناسب به هنرمندان باشند افزود: اصلی ترین وظیفه صندوق اعتباری هنر ارائه خدمات بیمه ای مناسب به اعضای هنرمند خود است بنابراین باید تاکید کنم که صندوق اعتباری هنر مشتری شما نیست چراکه اگر کم کاری در ارائه خدمات صورت بگیرد در درجه اول باید ما جوابگوی هنرمندان باشیم و براین اساس بیمه سرمد باید به خاطر بسپارد که باید به نحوی خدمات ارائه دهد که ابروی صندوق اعتباری هنر در مقابل اعضا حفظ گردد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از مسوولان بیمه سرمد خواست تا با اطلاع رسانی شفاف و مستمر و بهره گیری از سایت اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر در راستای تقویت خدمات رسانی دقیق و منظم به هنرمندان عضو این صندوق گام بردارند.

سید حسین سیدزاده با تاکید بر اینکه صندوق اعتباری هنر به دنبال قیمت ارزان تر نبوده چراکه ما به دنبال ارائه خدمات بیشتر به هنرمندان بودیم چه بسا که در تقاضاهای شرکت های بیمه برای پوشش خدمات رسانی به هنرمندان رقم های پایین تر از بیمه سرمد نیز پیشنهاد شده بود اما به دلیل انکه خدمات کمتری ارائه میدادند مورد تایید مسوولان صندوق اعتباری هنر قرار نگرفتند.

ازسویی دیگر منصور وحیدی فر معاونت هنر صندوق اعتباری هنر از طی مراحلی گفت که در نهایت منجر به انتخاب بیمه سرمد برای پوشش خدمات رسانی بیمه ای به اعضای این صندوق شده است. به گفته این مقام مسوول طبق روال گذشته با ارسال دعوت نامه به 23 شرکت بیمه ای کشور در نهایت 9 مجموعه به این دعوت نامه پاسخ مثبت داده اند که درنهایت با استعلام های صورت گرفته چهارشرکت برای حضور در جلسات کارشناسی و بررسی دعوت شدند که در نهایت با برگزاری جلسات مستمر بالاخره بیمه سرمد جهت خدمت رسانی به جامعه هدف صندوق  برگزیده شده است.

مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر نیز با تاکید بر اینکه به همکاران خود گوشزد کرده ایم که خدمات باید بدون هیچگونه اشکالی به هنرمندان ارائه گردد تا نارضایتی هر چند کوچکی ایجاد نشود گفت: تلاش همکاران ما قطعا این خواهد بود که به نحو احسنت به اعضای صندوق خدمات ارائه دهیم تا انشالله با رضایت اعضا بتوانیم سال اینده نیز همچون امسال بتوانیم به اعضای این صندوق خدمت کنیم.

وی با اشاره بر اینکه در کشورهای پیشرفته هر فرد چهار بیمه نامه وجود دارد از وضعیت نامناسب بیمه در کشور گفت و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب به قشر هنرمند و تلاش این افراد در راستای ترویج فرهنگ بیمه ای در کشور بتوانیم شهد تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید