Iranian Agriculture News Agency

یک محیط‌بان در فرودگاه مهرآباد

«قلمرو سلطان» به جشنواره مستند VIVA راه یافت

فیلم مستند «قلمرو سلطان» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «روح‌الله مولوی»، به بخش رسمی جشنواره مستند VIVA بوسنی راه یافت.

«قلمرو سلطان» به جشنواره مستند VIVA راه یافت

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، چهارمین دوره جشنواره فیلم مستند VIVA طی روزهای 21 تا 25 شهریور 97 در شهر «سارایوو» پایتخت بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود و مستند «قلمرو سلطان» ساخته روح‌الله مولوی در بخش «محیط زیست» این جشنواره روی پرده می‌رود.

در این دوره از جشنواره VIVA بوسنی، حدود 100 فیلم برای رقابت در سه بخش محیط زیست، مذهب و جوانان پذیرفته شده‌اند.

«قلمرو سلطان» مستندی درباره‌ بهرام پوستین‌دوز است که به عنوان شکارچی در فرودگاه مهرآباد کار می‌کند و پرنده‌ها و حیواناتی که ممکن است برای هواپیماها خطرآفرین باشند را فراری داده و یا شکار می‌کند؛ او در شمال نیز به عنوان محیط‌بان فعالیت دارد...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: روح‌الله مولوی؛ فیلمبرداران: داود رجبی و مصطفی خلیلی‌راد؛ صدابرداران: حبیب محمدی و محمدحسن زارعان؛ صداگذار: محمود رحمتی‌فرد؛ تدوینگران: روح‌الله مولوی و محمود رحمتی‌فرد؛ مدیر تولید: محمود رئیسی؛ دستیار کارگردان و عکاس: زهرا سلیمی؛ تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید