Iranian Agriculture News Agency

نمایش «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» در مونیخ

نمایش «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» در مونیخ

فیلم مستند «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی مونیخ به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی فیلم،این جشنواره از ۲۰ تا ۲۴ تیر/۱۱ تا ۱۵ جولای با مدیریت منتقد آلمانی خانم سیلویا بائر در کشور آلمان برگزار خواهد شد. در این جشنواره علاوه بر فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری  فیلم های «خوک» ساخته مانی حقیقی، «نفس» ساخته نرگس آبیار، «طبل» ساخته کیوان کریمی، «مو» و «شماره ۱۷ سهیلا» هر دو ساخته محمود غفاری، «لرد» ساخته محمد رسول اف و «قبل از انقلاب» ساخته دن شادوی و «وقتی که خداوند به خواب می رود» ساخته تیل شاودر و محصول آمریکا و آلمان به نمایش در می آیند. برنامه های جنبی جشنواره نیز شامل نمایشگاه عکس سینمای ایران، کتاب خوانی امیر  حسن چهل تن، سخنرانی دکتر مریم پالیزبان و یک کنسرت موسیقی خواهد بود.

دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری پیش از این موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم از جشنواره سینما حقیقت(هنر و تجربه)، تندیس بهترین فیلم مستند از جشن سینمایی حافظ، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم پراگ و مستند منتخب جشنواره فیلم گوتنبرگ سوئد شده است.

این فیلم همچنان و پس از دو سال جهت انتشار در نسخه نمایش خانگی و اکران اینترنتی در انتظار پروانه نمایش به سر می برد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید