Iranian Agriculture News Agency

5 سالن تا آخر سال به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود

مدیر عامل موسسه بهمن سبز تاکید کرد تا پایان امسال و طبق برنامه 5 سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود.

5 سالن تا آخر سال به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی مدیر عامل این موسسه در ششمین سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری گفت: طبق برنامه تعداد سالن‌های حوزه هنری در پایان سال 97 باید به 120 عدد برسد، ما طبق برنامه پیش رفته ایم و امیدواریم برای تحقق این چشم انداز تا پایان امسال پنج سالن دیگر به سینماهای این نهاد اضافه کنیم. پنج سال نخست فعالیت این موسسه به پایان رسید، به امید خدا در پنج سال دوم علاوه بر ادامه بازسازی و نوسازی سینماهای حوزه هنری، برای کشف و تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش سینماداری تلاش خواهیم کرد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: با وجودی که رئیس محترم حوزه هنری آقای مومنی شریف و رئیس محترم سازمان سینمایی سوره مهر آقای حمزه‌زاده، همواره در کنار موسسه بهمن سبز بوده‌اند اما مدیران امور سینمایی هر استان، باید متوجه باشند که جذب سرمایه‌های استانی و توجه دادن مسئولان و مدیران هر منطقه به لزوم بررسی وضعیت سینماها و فضاهای فرهنگی امری ضروری است. حوزه هنری در پنج سال اخیر، نمره بالایی در نوسازی و بازسازی سینماهایش داشته و این روند را ادامه خواهد داد، اما طبیعی است که انتظار داشته باشیم نهادهای مسئول در هر استان، توجه بیشتری به این تلاش و همت نشان بدهند.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز با اشاره به حضور پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ اصفهان در مجموعه سینماهای سی و یکمین جشنواره فیلم کودک گفت: سینماگران، نمایندگان رسانه‌ها و علاقه‌مندانی که در دو پردیس شاخص اصفهان به تماشای فیلم‌های جشنواره خواهند نشست، داوران خوبی برای ارزیابی تلاش‌های این موسسه هستند. این دو پردیس مدرن و مجهز که با معماری ایرانی و زیبایش میزبان جشنواره هستند، بخشی از بضاعتی است که سینماهای حوزه هنری دارند. امیدواریم در پنج سال دوم، همه شهرهای ایران از نعمت چنین پردیس‌هایی برخوردار باشند.

سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری شنبه و یکشنبه 16 و 17 تیرماه به میزبانی بهمن سبز در تهران برگزار شد. در حاشیه این رویداد از سعید شرفی مدیر امور سینمایی همدان، مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی اصفهان، فرزاد جعفری مدیر امور سینمایی خوزستان و غلامرضا فرجی مدیر امور سینمایی تهران تقدیر شد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید