Iranian Agriculture News Agency

اجرای هنرمندان و تمدید نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس»

اجرای هنرمندان و تمدید نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس»

نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» روز شنبه 16 تیر ماه ویژه هنرمندان روی صحنه می‌رود و این نمایش تا 22 تیر ماه تمدید شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی گروه، اجرای نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» به نویسندگی سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی که از 3 تیر ماه در تیاتر باران آغاز شده‌است، روز شنبه 16 تیر ماه ساعت 21 ویژه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت. همچنین این نمایش که قرار بود تا 15 تیر روی صحنه باشد، تا 22  تیر ماه هشب ساعت 21 تمدید شد. مدت زمان این نمایش 50 دقیقه است.

این نمایش به سوژه اهدای عضو می‌پردازد اما برخلاف بیشتر آثار ساخته شده با این موضوع که از نگاه خانواده اهداکننده‌ عضو است، این نمایش از زاویه دید گیرنده‌ها آن را بررسی می‌کند. در خلاصه داستان آن آمده‌است : گروهی می‌خواهند جشن تولد بگیرند اما این یک تولد دراماتیک است.

«شبیه رهایی ورای یک نفس» برگزیده بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی از دومین جشنواره تئاتر شهر در سال 92 شده‌است.

اجرای تازه نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» اولین اجرای عموم حرفه‌ای این کارگردان محسوب می‌شود و تغییرات زیادی در نمایشنامه و بازیگران نسبت به اجرای جشنواره دارد.

آوا فیاض به عنوان مجری‌ طرح در این پروژه حضور دارد. همچنین مهدی بوسلیک، جواد پولادی، سارا شاهرودیان، شهاب عباسیان، مریم نقیبی (به ترتیب الفبا) در این نمایش بازی می‌کنند.

فواد خراباتی (طراح صحنه و مدیر تولید)، آوا فیاض (طراح لباس)، کامیار وزیری (انتخاب موسیقی)، سینا افشار (طراح گرافیک)، محسن رشیدی (دستیار کارگردان و مشاور ساخت دکور)، سعید جهانی (مدیر صحنه)، شیوا خدابخش و علی مرزبان (عکاس)، سارا توکلی (تبلیغات) از دیگر عوامل «شبیه رهایی ورای یک نفس» هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید