Iranian Agriculture News Agency

داور دوازدهمین دوره این رویداد:

جشنواره ملی موسیقی جوان بیشتر روی ارتقا سطح کیفی تمرکز کرده است

جشنواره ملی موسیقی جوان بیشتر روی ارتقا سطح کیفی تمرکز کرده است

سعید نایب محمدی در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، به عنوان یکی از داوران بخش عود در این جشنواره حضور دارد. در این مدت داوران به بررسی آثار ارسالی می پردازند تا از میان آن ها منتخبان را به رقابت در مرحله نهایی جشنواره دعوت کنند.

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان،سعید نایب محمدی در خصوص کیفیت آثار گفت: مانند سال های گذشته نوازندگانی را داریم که در سطح قابل قبولی هستند و توانسته اند در سال های قبل نیز مقام کسب کنند. افرادی نیز برای نخستین بار شرکت می کنند. به طور کلی خوب است اما اشکالاتی هم در رده سنی ج دیده می شود. تعداد شرکت کنندگان این رده کم است، از نظر سنی یا وارد بازار کار شده اند و یا سطح شان از رده سنی ب پایین تر است.

وی نظر خود را درباره جشنواره موسیقی جوان چنین بیان کرد: به طور قطع این جشنواره توانسته به شرکت کنندگان در ارتقا دادن سطح شان کمک کننده باشد. جشنواره ملی موسیقی جوان بیشتر روی ارتقا سطح کیفی تمرکز کرده است و انگیزه را به آن ها تزریق می کند. انگیزه برای ادامه دادن کار مهم است. هیچگونه سلیقه شخصی را در ساز عود دخیل نکرده ایم. این روند در ساز های دیگر نیز دیده می شود و داورانی با سلایق متفاوت کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید