Iranian Agriculture News Agency

کوروش نریمانی با «شپش» روی صحنه تئاتر

کوروش نریمانی با «شپش» روی صحنه تئاتر

کوروش نریمانی بعد از ۳ سال دوری از تئاتر با اجرای نمایش «شپش» به صحنه تئاتر بازمی‌گردد، این نمایش که تولید تازه تئاتر مستقل تهران است، بعد از گذشت ۱۰ ماه تمرین، از ۲۴ تیرماه در تئاتر مستقل تهران بروی صحنه می رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش، این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر با بیان اینکه مراحل تمرین این نمایش به خوبی پیش می‌رود‌ و بزودی شاهد یک کمدی متفاوت خواهید بود، توضیح داد: کمدی «شپش»، قصه مردی مفلوک و کارمندی دون پایه است که قصد می کند در زندگی  پسر نابغه تازه بالغ اش، نقش مؤثر پدرانه داشته باشد، امّا سیر اتفاقات خیلی سطحی و کوچک، او را تا مرگ و نیستی پیش می برد...

کوروش نریمانی با نگارش و اجرای نمایش‌هایی همچون والس مرده‌شوران‌، دن کامیلو،‌ شب‌های آوینیون، هتل پلازا، شوایک، هیپوفیز، جن‌گیر و... و نگارش سریال هایی همچون پایتخت ۲، باجناق ها، مجتمع مسکونی فرج وفرخ و ... یکی از هنرمندان موفق تئاتر در عرصه تئاتر کمدی است که تا کنون جوایز داخلی و خارجی گوناگونی را دریافت کرده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده، طراح و کارگردان: کوروش نریمانی،تهیه کننده: تئاتر مستقل تهران،طراح لباس: هستی حسینی،طراح نور: علی کوزه گر،دستیار و برنامه ریز: مینا حسنلو،مدیرصحنه: بیتا اسکندر،همیاران صحنه: امید کریمی، مسعود حاتمی، حسین حاتمی،همیاران لباس: مرسده یحیایی، فهیمه هرمزی، علیرضا رشیدی،همیار موسیقی: مرتضی سلیمی،روابط عمومی و تبلیغات: علی ژیان،تبلیغات مجازی: گروه جارچی.

اسامی بازیگران بزودی اعلام خواهد شد.

 نمایش «شپش» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی کوروش نریمانی از ۲۴ تیرماه ۹۷ ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود و پیش فروش بلیت های این نمایش با تخفیف ویژه از  شنبه، ۱۶ تیر ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید