Iranian Agriculture News Agency

گروه سازنده «امیر» عازم کارلو وی واری شدند

گروه سازنده «امیر» عازم کارلو وی واری شدند
 نیما اقلیما کارگردان و نویسنده ، مستانه مهاجر تدوینگر و میلاد کی مرام بازیگر فیلم سینمایی «امیر» صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر ماه) برای حضور در پنجاه و سومین جشنواره کارلو وی واری راهی جمهوری چک شدند‌.

به گزارش ایانا به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی و نویسندگی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی پس از سال‌ها به عنوان نماینده ایران در بخش رقابتی پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌لمللی  کارلو وی واری حضور می‌یابد.

این جشنواره که از جمله جشنواره‌های الف در سینمای جهان محسوب می‌شود، همه ساله با انتخاب بهترین فیلم‌های اول و دوم به دنبال انتخاب و معرفی کارگردان‌های خلاق و توانمند به سینمای جهان است.
فیلم «امیر» با ١١ فیلم دیگر از کشورهایی چون، آلمان، یونان، لهستان، جمهوری چک و ... برای دریافت دو جایزه گرند پریکس به مبلغ پانزده هزار دلار و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ده هزار دلار در این جشنواره به رقابت می‌پردازند. 
«امیر» فیلمی در ژانر اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راهاشون فرق می‌کنه.
میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند و پخش بین‌الملل فیلم «امیر» را کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت بر عهده دارد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید