Iranian Agriculture News Agency

راه اندازی سینما سیار در چند شهر

 راه اندازی سینما سیار در چند شهر
مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی از راه اندازی سینما سیار در بخش های مرکزی، غلامان و راز و جرگلان خبرداد.
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی،محمد رضا علی آبادی با بیان این که اکران فیلم ها در سالن های در نظر گرفته شده توسط شورای فرهنگی شهرهای راز و جرگلان و غلامان انجام می شود، تصریح کرد: تجهیزات لازم برای اکران فیلم های به روز سینما،آماده و به زودی در این مناطق سینمای سیار با کیفیت بسیار بالا راه اندازی خواهد شد.

او اظهار داشت: دستگاه پروژکتور حرفه ای و پرده دیتا برای اکران فیلم های به روز سینمایی در شهرستان راز و جرگلان و شهر غلامان،آماده و به منظور اکران فیلم در این شهرستان مستقر خواهد شد.

علی آّبادی، هدف از اجرای این طرح را بهره مندی جوانان و نوجوانان و علاقمندان شهرهای مرزی از سینمای روز ایران و توجه به هنر فاخر سینما در این شهرستان برشمرد.
او همچنین اضافه کرد: تاکنون به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سازمان سینمایی کشور مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم به امکانات پخش فیلم مجهز شده اند که در حال حاظر فیلم های فاخر سینمایی کشور در این مجتمع ها برای علاقمندان اکران می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید