Iranian Agriculture News Agency

اعلام برنامه‌های تیر ماه پردیس تئاتر شهرزاد

اعلام برنامه‌های تیر ماه پردیس تئاتر شهرزاد

برنامه نمایش های «پردیس تئاتر شهرزاد» در تیر ماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی پردیس،نمایش «فلیک» عنوان تازه ترین اثر محمد حسن معجونی است که از تاریخ 19 تیرماه در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت 19:30 اجراهای خود را آغاز می‌کند، این دومین حضور محمد حسن معجونی و گروه تئاتر لیو در پردیس تئاتر شهرزاد خواهد بود.

نوید محمد زاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، نمایش «فلیک» قرار است که بعد از چند اجرای اول، در دو سانس روی صحنه برود.

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل آبادی که اجراهای خود را از تاریخ 31 خردادماه سال جاری آغاز کرد و تا کنون با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است هرشب  ساعت 21 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

پانته آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این اثر نمایشی هستند که به معضل اجتماعی وضعیت کارتن خواب ها می پردازد.

از سوی دیگر نمایش «آفتابکاران و سایر کشاورزان خاور نزدیک» به کارگردانی پویا پیرحسینلو  از تاریخ 24 تیرماه هر روز ساعت 18 در سالن شماره 1 این مجموعه اجراهای خود را آغاز خواهد کرد. بازیگران این نمایش از میان اهالی تئاتر انتخاب شده اند. 

همچنین نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی شاهین صادقیان از 25 تیرماه هر شب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. متین ستوده تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش شاد و موزیکال «دلاکها» به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی شهرام عبدلی از 3 تیرماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و تا پایان تیرماه اجرا خواهد شد.

بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، عمار تفتی و .... بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در راستای سیاست‌های حمایتی مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد از جوانان ، در سالن شماره 3 این مجموعه، نمایش «آپارتاید» به کارگردانی نگین ضیایی که اجراهای خود را از 6 تیرماه آغاز کرد، تا 22 تیرماه هر شب ساعت 19:30 اجرا خواهد شد. نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگرنیا، از تاریخ 19 تیرماه اجراهای خود را در سالن شماره 3 این مجموعه آغاز خواهد کرد و این اثر نمایشی هر شب ساعت 20:30 اجرا خواهد شد.

همچنین از سوی دیگر، نمایش «هاراگیری» به کارگردانی  افشین واعظی از 24 تیرماه اجراهای خود را در سالن شماره 3 آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید