Iranian Agriculture News Agency

درخشش عکاسان ایرانی در جشنواره پاسیفیک - آتلانتیک

جشنواره عکس پاسیفیک - آتلانتیک که توسط سه کشور یونان، سنگاپور و امریکا برگزار می شود از عکاسان ایرانی حاضر در این رویداد تقدیر کرد.

درخشش عکاسان ایرانی در جشنواره پاسیفیک - آتلانتیک

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این جشنواره در بخش یونان عکس «سیس» از رضا عاملی پور برنده مدال برنزGAP، عکس «گوشه نشین» از اکرم (سپیده) نیک صفت زنده دل برنده مدال نقره AIP، در بخش سنگاپور عکس «اردوگاه پایه» از امین دهقان برنده تقدیر هیأت داوران وعکس «کشتی کهکشان» از سعید محمدزاده برنده تقدیر هیأت داوران و در بخش آمریکا عکس «بچه میمون» از سید احسان مرتضوی برنده تقدیر هیأت داوران شدند.

در جشنواره عکس پاسیفیک - آتلانتیک که در چهار بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل سید احسان مرتضوی، امین دهقان، اکرم (سپیده) نیک صفت زنده دل، سید رضا جوادی، جواد حسن پور، محمد علی مطاعی، سعید محمدزاده، داریوش قنبرنسب بهبهانی، امین مداحیان، امیرحسین هنرور، بهناز السادات جوادی، رضا عاملی پور، سیامک جعفری، مهدی زابل عباسی، ریحانه شاداب جوپشتی، سعید عبدالهی، عباس حلم زاده و یوسف جعفری پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید