Iranian Agriculture News Agency

از فردا در شبکه تهران تماشا کنید

«سرسرا»، مجموعه ای درباره سبک زندگی

اولین قسمت مجموعه «سرسرا» یکشنبه 3 تیرماه ساعت 10:45 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

«سرسرا»، مجموعه ای درباره سبک زندگی

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مجموعه تلویزیونی تازه‌ترین تولید گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که قصد دارد با مخاطب قراردادن خانواده‌های جوان، آنچه خود در خصوص آموزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی آموخته است، با بیانی شیوا و شاد به مخاطبان ارائه دهد.

این برنامه لحظات شادی را برای بینندگان خود فراهم می‌کند و در عین حال با حضور کارشناسان خبره، مفاهیم را به صورت علمی و بنیادین برای مخاطب خود واکاوی می‌کند. در این برنامه از لحظات سنگین گفتگو خبری نیست بلکه گفتگوها نیز متنوع، چالشی، شاد و در عین حال علمی و دارای پیام مفید برای بیننده است.

برنامه «سرسرا» یک طعم متفاوت از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی را به مخاطب خود ارائه می کند اما از نصیحت و بیان معلم گونه اجتناب شده است، هر قسمت از برنامه صرفا تلنگری برای یادآوری بهترین های وجود خودمان است تا آنهایی که بهتر می دانیم را به کار بگیریم و از آنهایی که برایمان صرفه ندارد یا خسته مان می کند ، دوری گزینیم.

این مجموعه تلویزیونی دارای شامل قسمتهای نمایشی، سرود،گفتگو ،گزارش و زنگ  انشاست که به کارگردانی حمید طالقانی و به تهیه کنندگی امیرمسعود نراقی پور در 50 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است.

سرسرا از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰:۴۵ صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید