Iranian Agriculture News Agency

سه نماینده مجلس، مطالبات فرهنگی حوزه خود را با وزیر فرهنگ در میان گذاشتند

سه نماینده مجلس، مطالبات فرهنگی حوزه انتخابیه خود را با وزیر فرهنگ در میان گذاشتند.

 سه نماینده مجلس، مطالبات فرهنگی حوزه خود را با وزیر فرهنگ در میان گذاشتند
برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حضور در دفتر کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطالبات فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه خود را با سیدعباس صالحی در میان گذاشتند.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، نمایندگان حوزه‌های انتخابیه دشتستان، بناب و اردبیل در نشست هم اندیشی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و سیدعلی حسینی مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه برگزار شد، برخی درخواست‌ها و نیازهای فرهنگی حوزه انتخابیه خود از دستگاه فرهنگی کشور را با وزیر مطرح کردند.

سید کمال‌الدین شهریاری نماینده حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار گفت: هنرمندان بوشهر در حوزه های مختلف هنری از جمله تئاتر، هنرهای تجسمی، شعر، نمایش و ...نیازهای فرهنگی دارند که باید برآورده شود.
شهریاری با بیان اینکه استان بوشهر و شهرستان دشتی کاملا فرهنگی هستند و در سال گذشته به عنوان نمونه شناخته شدند، بر برخورداری از امکانات و زیرساختهای فرهنگی مناسب در این مناطق تاکید کرد.
ضیاء الله اعزازی ملکی نماینده بناب نیز ضمن تاکید بر تامین نیازهای فرهنگی حوزه انتخابیه خود، مجوز انتشار هفته نامه انعکاس نوین را خواستار شد.
صدیف بدری نماینده اردبیل نیز بر تامین تجهیزات کتابخانه ای و حمایت از بازیهای محلی این شهر تاکید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به اهمیت بنیادین فرهنگ و نقش آن به عنوان کلیدی ترین عنصر تحولات اجتماعی در جهان امروزی، دستیابی به توسعه فرهنگی مطلوب در مناطق کمتر توسعه یافته، محروم و بسیار محروم را مستلزم بازنگری در شرایط موجود و برنامه ریزی برای افزایش کمی و کیفی منابع در این مناطق  دانست .
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  با تاکید بر اهمیت  آمایش فرهنگی در سطح کشور، گفت: این مهم جز در سایه تمرکز زدایی، به کارگیری ظرفیت های تازه، سیاستگذاری های نوین فرهنگی- اجتماعی و بهره مندی از راهبرد عدالت اجتماعی در تخصیص هدفمند خدمات میسر نمی‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید