Iranian Agriculture News Agency

این فیلم ابرقهرمانی ۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در آمریکا اکران خواهد شد

انتشار پوستر جدیدی از «مرد مورچه‌ای و زنبورک»

پوستر جدیدی از فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» Ant-Man and The Wasp منتشر شد.

انتشار پوستر جدیدی از «مرد مورچه‌ای و زنبورک»

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، جدیدترین محصول کمپانی مارول با عنوان «مرد مورچه‌ای و زنبورک» یک اکشن ماجراجویانه و علمی -تخیلی است که همچون قسمت اول پیتون رید،کارگردان 54 ساله آمریکایی آنرا کارگردانی کرده و 118 دقیقه زمان دارد.

تاریخ اکران فیلم در آمریکا ۵ ژوئیه ۲۰۱۸ برابر با 15 تیر ماه قید شده است. این فیلم دنباله ای است بر فیلم «مرد مورچه‌ای» که سال 2015 روی پرده رفت و با وجود بودجه۱۳۰ میلیون دلاری اش به گیشه ۵۱۹٫۴میلیون دلاری دست یافت.

گفته می شود در نسخه دوم فیلم  تقریبا شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی این فیلم خوهیم بود.

طبق اعلام سایت IMDB پل راد در نقش اسکات لنگ و در واقع همان مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین یا همان واسپ، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر،میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، هانا جان کامن در نقش گوست، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی و ...  در این فیلم بازی داشته اند.

در این فیلم می بینیم: اسکات لنگ که در حبس خانگی به سر می‌برد در تلاش برای ایجاد تعادل میان مرد مورچه ای و یک پدر بودن است.او اکنون قرار است با کمک و اصرار دکتر هنک پیم و فرزندش وارد ماجراجویی جدیدی شود،اما…

به گزارش ایانا، این فیلم سال گذشته میلادی در ایالت های جورجیا و کالیفرنیا جلوی دوربین رفت.

«قهرمانان حقیقی،البته نه در مقیاس واقعی» شعار تبلیغاتی فیلم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید