Iranian Agriculture News Agency

بهنام تشکر به «ساخت ایران» بازگشت!

بهنام تشکر که در سری اول سریال «ساخت ایران» بازی داشت، ولی حرفی از حضور او در سری دوم این مجموعه ویدئویی در میان نبود،جلوی دوربین این مجموعه رفته است.

بهنام تشکر به «ساخت ایران» بازگشت!

به گزارش ایانا، در حالی که سازندگان سریال «ساخت ایران2» تولید این مجوعه را تنها با دو تن از بازیگران اصلی سری اول، یعنی امین حیایی و محمدرضا گلزار کلید زده بودند و خبری از دیگر بازیگران همچون فرهاد اصلانی،گوهر خیراندیش،الیکا عبدالرزاقی،بهاره رهنما و نیز بهنام تشکر در میان نبود،حالا شنیده می شود یکی از این بازیگران در آخرین قسمتهای سری دوم دیده خواهد شد.

بهنام تشکر دکتر کوروش افشار جم دوباره جلوی دوربین این سریال رفته است و بخشهای مربوط به بازی او در هفته های آتی توزیع خواهد شد.

سری اول این مجموعه زمستان 90 و بهار و تابستان 91 توزیع شد که کارگردانی آنرا محمدحسین لطیفی به عهده داشت.

سری دوم این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی پروین حسینی و منصور پورسهراب در حال ساخت است و پیش بینی شده در ۲۲ قسمت تولید شود. اولین قسمت این سریال ۲۹ فروردین‌ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد و تاکنون 7 قسمت از آن توزیع شده است.

در سریال ساخت ایران ۲ محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، سارا بهرامی، مهران احمدی و امیرحسین رستمی و ... بازی داشته اند.

 

داستان «ساخت ایران 2» در ادامه فصل اول اتفاق می افتد؛ جایی که دکتر مخترع تصادف میکند و ساک او که حامل اختراعات نویی در علم بشریت است دست غلام فرد لاتی می افتد و او به بهای همین ساک به خارج می رود، اما هیچکس نمی داند او دکتر واقعی نیست... .

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید