Iranian Agriculture News Agency

برکت جام جهانی برای سینماهایی که فوتبال پخش کردند

پرده نقره‌ای، طلایی شد

یک میلیارد تومان عایدی شیرین سینما از اکران فوتبال

مجموع رقم فروش و پیش فروش بلیت‌های دو بازی اول تیم ملی کشورمان در جام جهانی حکایت از کسب درآمدی در حدود یک میلیارد تومان برای سینما دارد.مبلغی که قرار است در پایان این رقابتها بین سینماداران و تهیه کنندگان تقسیم شود.

پرده نقره‌ای، طلایی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری ایانا، استقبال گرم سینماروها از اکران بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان رقابت‌های جام جهانی چنان برای سینما پول‌ساز بوده که رقم آن به یک میلیارد تومان رسیده است.این رقم هر چند برای یک فیلم سینمایی گیشه‌ای معمولی تلقی می‌شود، اما برای پخش بازی‌های فوتبال کاملا امیدوار کننده و عجیب است. تازه نباید این نکته را از نظر دور داشت که هنوز درآمد حاصل از پیش فروش بلیت‌های بازی تیم ایران مقابل پرتغال که دوشنبه چهارم تیر ماه برگزار خواهد شد، اعلام نشده است؛ چرا که در این صورت رقم کلی از مرز یک میلیارد تومان نیز خواهد گذشت.حال آنکه با رجوع به سایت اغلب پردیس‌های سینمایی در تهران و شهرستانها می‌توان دریافت عمده بلیت‌های این دیدار نیز به فروش رفته است.

بد نیست بدانیم به گفته مدیر سایت سینماتیکت، تاکنون سینماهای کل کشور 24 هزار بلیت برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به فروش رسانده‌اند. در این صورت اگر قیمت بلیتها را 20 هزار تومان در نظر بگیریم، 480 میلیون تومان عاید سینمای ایران شده است. ضمن اینکه هنوز در مواردی فروش بلیت‌ها ادامه داد.تیم ملی امشب ساعت 22:30 شامگاه چهارشنبه 30 خردادماه با تیم ملی اسپانیا دیدارخواهد داشت.

این در حالی است که بازی ایران-مراکش که عصر جمعه ۲۵ خرداد در سینماهای ایران نمایش داده شد نیز حدود نیم میلیارد تومان فروش کرد.این بازی با فروش ۲۵ هزار بلیت در ۱۱۰ سالن سینما در کشور نمایش داده شد که حدود ۴۰ تا ۵۰ سالن در شهرستان ها و باقی به تهران تعلق داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید