Iranian Agriculture News Agency

پروژه های اولویت دار بهبود محیط کسب و کار در فرهنگ و هنر تصویب شد

 پروژه های اولویت دار بهبود محیط کسب و کار در فرهنگ و هنر تصویب شد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب پروژه های دارای اولویت بهبود محیط کسب و کار در بخش فرهنگ و هنر خبر داد.
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع، علی اصغر کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه بهبود محیط کسب و کار از بررسی پروژه ها، طرح ها و اقدامات اولویت دار در بخش فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: ایجاد بانک اطلاعات کسب و کارهای فرهنگی، زمینه سازی برای ایجاد بازارهای متشکل در بخش فرهنگ و صیانت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از پروژهای اولویت دار سال ٩٧ است که در این جلسه با نظر اعضای جلسه به تصویب رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: گسترش همکاری های بین بخشی و صنفی، تامین محیط قانونی شفاف و کار آمد و گسترش آموزش ها و پژوهش های بنیادی و کاربردی از طرحهای دارای اولویت در این بخش می باشد که از برنامه های سال جاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
کاراندیش مروستی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه زیرساخت ها در بهبود محیط کسب و کار اشاره کرد و گفت: ایجاد پنجره واحد، حمایت از بنگاه های اقتصادی از جمله اقدامات زیر ساختی در بهبود محیط کسب و کار است در دستور کار وزارتخانه قرار دارد. وی تامین محیط شفاف و کارآمد و گسترش آموزش ها و پژوهش های بنیادی و کاربردی را از جمله اقدامات دیگر و برنامه های سال جاری وزارتخانه در این بخش بیان کرد.
جلسه بهبود محیط کسب و کار صبح چهارشنبه ٢٣ خرداد ٩٧ در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع با حضور کاراندیش معاون وزیر، کاظمی مشاور وزیر و سایر اعضای جلسه تشکیل شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید