Iranian Agriculture News Agency

وداع با سریال‌های ماه رمضان امسال؛

آخر قصه همین بود!

همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان،پرونده پخش سریال‌های مناسبتی این ماه نیز در حال بسته شدن است. سریال‌هایی که امسال به دلیل محتوای اغلب تلخ و جدی شان بر خلاف روال سال‌های گذشته در ایام عزاداری نیز متوقف نشدند و یک نفس روی آنتن رفتند. هر چند به اعتقاد بسیاری از تماشاگران و منتقدان سریال‌های امسال به قوت نمونه‌های پیشین نبودند و افت کیفی شدید داشتند.

آخر قصه همین بود!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری ایانا، سریال «رهایم نکن» به عنوان نخستین سریال مناسبتی امسال که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، امشب با پخش قسمت 28 به کار خود پایان می‌دهد. مجموعه محمدمهدی عسگرپور با چند درجه اختلاف در بخش قصه پردازی، کارگردانی و بازی‌ها نسبت به دو مجموعه دیگر در صدر نظرسنجی‌ها جای داشت.هر چند مخالفان عقیدتی سریال نیز به بهانه‌های مختلف آنرا مورد هجمه قرار دادند و نواختند. شبکه سه به احتمال فراوان به دلیل پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال و شلوغی جدول پخش، جایگزینی برای آن نخواهد داشت.

علاقه‌مندان سریال «بچه مهندس» در شبکه دو اما می‌توانند امیدوار باشند که کاراکترها و روایت‌های مورد توجه‌شان در این بستر همچنان ادامه خواهد داشت. این سریال که در سه فصل ساخته می‌شود،جمعه با پخش سی امین قسمت فصل نخست خود را پایان یافته می‌بیند. تصوبربرداری فاز اول این مجموعه به کارگردانی علی غفاری سال گذشته شروع شد و ضبط فصل بعدی آن همچنان ادامه دارد.پیش تولید فاز دوم سریال هم اخیرا شروع شده است و پیش بینی می‌ شود تا اواخر مهر ماه ادامه یابد و احتمالا در پاییز نیز شاهد پخش فصل دوم سریال باشیم.این سریال در 3 فصل شامل خردسالی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی یعنی جواد جوادی با بازی یونا تدین است .قسمت آخر فصل اول سریال «بچه مهندس» جمعه ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

 آخرین سریال در کنداکتور پخش مجموعه «سر دلبران» است که جمعه شب به فینال قصه خود می رسد. این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی انتقادهای زیادی را به جان خرید. طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک به خبرنگار ایانا، احتمال دارد اوایل هفته آینده پشت صحنه ای از این سریال روی آنتن رود.ضمن اینکه سریال «راه  و بیراه» به کارگردانی داود بیدل در دست بررسی است تا از شنبه جایگزین «سر دلبران» شود.

خبرگزاری ایانا طی هفته آینده به بررسی این سه مجموعه خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید