Iranian Agriculture News Agency

41 متن نمایشی در جشنواره تئاتر رضوی انتخاب شد

41 متن نمایشی در جشنواره تئاتر رضوی انتخاب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتخاب ۴۱ متن در بخش صحنه‌ای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوی هیات‌داوران بخش بازخوانی این جشنواره خبرداد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشنواره،حسین فرخنده با اعلام این خبر گفت: متون انتخابی بخش بازخوانی از آثار ارسالی هنرمندان 18 استان کشور است.

وی با اشاره به اینکه استان تهران با 6 اثر و خراسان شمالی هم با 5 متن نمایشی جزء بیشترین آثار انتخابی از سوی هیئت‌داوران بخش بازخوان است، اظهار کرد: 4 متن نمایشی از گیلان، 3 متن از قم و از استان‌های مرکزی، اردبیل، قزوین، همدان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و کرمانشاه هریک به تفکیک 2 متن انتخاب‌شده است.

فرخنده همچنین تصریح کرد: استان‌های اصفهان، بوشهر، البرز، خوزستان و چهارمحال بختیاری هم هر یک به تفکیک یک متن نمایشی در بخش صحنه‌ای توسط هیئت‌داوران بخش بازخوانی انتخاب و برای بخش بازبینی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: نادر برهانی مرند، حسین فدایی حسین و علیرضا صمدی شادلو هیات‌داوران بخش بازخوانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را بر عهده‌دارند.

فرخده اظهارداشت: بخش نهایی این جشنواره در نیمه نخست شهریور ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید