Iranian Agriculture News Agency

تا آخر خرداد تمدید شد

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری شعر نیاوران

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری شعر نیاوران که این روز ها با استقبال شاعران سراسر کشور مواجه شده است تا آخر خرداد ماه تمدید شد.

 فراخوان چهارمین جشنواره سراسری شعر نیاوران

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری  نیاوران ،محمد سلمانی دبیر چهارمین جشنواره شعر نیاوران  با ذکر این مطلب که در جشنواره امسال تعداد آثار رسیده بیشتر از دوره‌های قبل بوده است عنوان کرد : در چهارمین جشنواره شعر نیاوران تعداد شاعران  بیشتری از این رویداد کشوری مطلع شدند. از این رو تا این لحظه بالای 400  شاعر  آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد : امسال تمام تلاش‌مان را برای حضور حداکثری شاعران از اقصی نقاط کشور به کار گرفته‌ایم و از آنجایی که یکی از اهداف مان از برگزاری جشنواره شناسایی و معرفی شاعران با استعداد و برجسته شهر های مختلف است با توجه به آمار ارائه شده از دبیرخانه جشنواره در چهارمین دوره جشنواره آثار بسیار خوب و فاخری را تا کنون دریافت کرده‌ایم که انشالله این آثار در کتابی تحت عنوان «پایتخت شعر 4»  برای علاقمندان به ادبیات ارائه می‌شود.

محمد سلمانی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره شعر نیاوران اظهار داشت:جشنواره چهارم همچون سه دوره قبل در دوبخش آزاد و ویژه ( صلح جهانی و محیط زیست) برگزار می‌شود و شاعران برای شرکت می‌توانند3 الی 5 نمونه از آثار خود را در قالب شعر کلاسیک ، نیمایی ، سپید و طنز به صورت فایل  word  به نشانی adabi.niavaran@gmail.com ارسال کنند.

 فراخوان چهارمین دوره جشنواره شعر نیاوران ازاسفندماه سال گذشته  منتشر شد و آیین پایانی آن در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید