Iranian Agriculture News Agency

ادامه شهرزاد در هاله‌ای از ابهام

قسمت آخر «شهرزاد» آه از نهاد بینندگان بلند کرد

توزیع قسمت آخر سریال «شهرزاد» که صبح امروز صورت گرفت، بسیاری از علاقه‌مندان به این مجموعه را مایوس و گلایه‌مند کرد.

قسمت آخر «شهرزاد» آه از نهاد بینندگان بلند کرد

به گزارش ایانا، توزیع قسمت شانزدهم سریال ویدئویی «شهرزاد» آنگونه که پیش بینی می‌شد با رضایت تماشاگران مواجه نشده است.این قسمت که به عنوان آخرین بخش از مجموعه ساعت 10 صبح امروز منتشر شد،به نظر پایانی خواهد بود بر پرونده این سریال که در سه فصل روایت شد.

پیش از این اعلام خبر حذف شهاب حسینی در نقش قباد دیوانسالار به عنوان قطب موثر داستان و یکی از اضلاع اصلی از سریال، احتمال ادامه داستان در فصل چهارم را از بین برده بود. مگر آنکه سازندگان در آینده با تجدید نظر در این باره تمهیدی برای بازگشت این کاراکتر بیندیشند یا ریسک غیبت او را همچون اتفاق مشابهی که برای کاراکتر بزرگ آقا با بازی علی نصیریان روی داد به جان بخرند!

با این حال روایت و ماجراهای قسمت آخر سریال برای خیلی از طرفداران آن خوشایند نبود و در همان ساعت‌های اول توزیع با انبوهی از کامنت‌های منفی مواجه شد.

اگر اطلاع از جرییات قصه این قسمت برایتان مهم نیست پس ادامه مطلب را بخوانید،چون خطر اسپویل (لو رفتن قصه پیش از تماشا) وجود دارد.

اما مهمترین نارضایتی بینندگان از این قسمت متمرکز در مرگ قباد است.حتی در یکی از کامنت‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی یکی از کاربران خطاب به کارگردان سریال به طنز نوشته شده«آقای فتحی ما به روحانی رای ندادیم که قباد بمیره!». دعوای شدید و بگو بگوی کاراکترهای شهرزاد (ترانه علیدوستی) و فرهاد (مصطفی زمانی) نیز در قسمت آخر برای خیلی‌ها جالب بوده و محل طرح کلی بحث در نفی یا به نفع طرفین قرار گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید