Iranian Agriculture News Agency

فرصت محدود پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: طرح پلاک گذاری کمباین و تراکتورهای فاقد پلاک تا پایان آذر ماه در این شهرستان ادامه دارد.

فرصت محدود  پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید ناصر حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با اشاره به فعالیت ۶۱۷ دستگاه خودگردان کشاورزی در شهرستان ارسنجان، تصریح‌ کرد: از این تعداد ۳۱۰ دستگاه تراکتور و کمباین، پلاک گذاری و برای ۲۱۰ دستگاه دیگر پرونده پلاک گذاری تشکیل شده است.

این مقام مسئول؛ هزینه پلاک گذاری هر دستگاه را حدود ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این طرح به منظور پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، کالا و ارز خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان فارس و با همکاری پلیس راهور، جهاد کشاورزی و تعاونی‌ تراکتورداران در حال اجرا است.

به گفته وی؛ بازدید و ارزیابی ماشین هایی که تشکیل پرونده داده اند توسط پلیس راهور و دیگر متولیان پلاک گذاری صورت می گیرد.

حسینی خرمی با تاکید بر اینکه با اتمام مهلت مذکور، تخصیص سهمیه سوخت به  دستگاه های فاقد پلاک امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: مالکینی که تاکنون در این خصوص اقدامی نکرده اند هر چه سریع تر به نماینده اتحادیه تعاونی تراکتور داران این شهرستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید