Iranian Agriculture News Agency

۴۶۲ ماشین کشاورزی در خرامه پلاک گذاری شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه گفت: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون ۳۵۴دستگاه تراکتور و ۱۰۸کمباین در این شهرستان پلاک گذاری شده است.

۴۶۲ ماشین کشاورزی در خرامه پلاک گذاری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ایرج دهقانی با اشاره به اینکه عرضه سوخت و تردد خودروهای کشاورزی منوط به تشکیل پرونده اخذ پلاک است، تصریح کرد: در حال حاضر از ۸۴۰ دستگاه تراکتور و کمباین فاقد پلاک برای ۷۲۹ ماشین کشاورزی پرونده تشکیل شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: با همکاری شرکت تعاونی تولید روستایی خوشه زرین خرامه به عنوان نماینده تعاونی تراکتورداران، مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی شهرستان به نمایندگی از شرکت تعاونی کمباین داران فارس و پلیس راهور، ماشین های کشاورزی ۲۸۵ نفر از متقاضیان دریافت پلاک بازدید شد.

به گفته وی؛ طرح پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و هویت بخشی خودروهای کشاورزی انجام می شود.

دهقانی اظهار کرد: پلاک گذاری ادوات کشاورزی دغدغه سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی را برطرف ساخته و با سوخت رسانی به مصرف کننده واقعی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مانع زدایی از بخش تولید جامعه عمل می پوشاند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه بیان کرد: این شهرستان با ۷۴۲ دستگاه تراکتور و ۵۶۰ دستگاه کمباین از ضریب مکانیزاسیون مطلوبی در استان فارس برخوردار است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید