Iranian Agriculture News Agency

فروشگاه های عرضه سم در مرودشت پلمپ شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از پلمپ دو فروشگاه متخلف عرضه سم و نهاده های کشاورزی در کامفیروز از توابع این شهرستان خبر داد.

فروشگاه های عرضه سم در مرودشت پلمپ شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی اظهار کرد: این فروشگاه ها به دستور مقامات قضایی و به دلیل نداشتن مجوز فعالیت پلمپ شده اند.

 به گفته وی؛ پلمپ این سم فروشی ها در راستای ساماندهی و برخورد با فروشگاه های متخلف توزیع سموم و نهاده های کشاورزی، فاقد پروانه مسئول فنی و پروانه تاسیس انجام شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: درگشت مشترک بازرسی از فروشگاه های توزیع سموم و نهاده های کشاورزی توسط نماینده اداره اماکن، نماینده اداره تعزیرات، نماینده اداره صمت، مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی و نماینده نظام مهندسی کشاورزی انجام می شود، فروشگاه های عرضه سموم به صورت مستمر بازرسی می شوند.

همتی با اشاره به اینکه با فروشندگان سموم و نهاده های غیر مجاز برخورد خواهد شد، تصریح کرد: روند بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند، ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید