Iranian Agriculture News Agency

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی زنان روستایی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و صنایع دستی اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان در حال برگزاری است.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی زنان روستایی در بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده است، تصریح کرد: نمایشگاه از تاریخ سی ام آبان ماه لغایت دوم آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه روستای علی آباد به منظور بازدید عموم برپا است.

به گفته وی؛ نمایشگاه مذکور در 20 غرفه با عرضه عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، انواع ترشی و مربا، خشکبار، رب خانگی، فرآورده های لبنی، نان، عروسک، بافتنی، کیف چرمی و گوهر تراشی، قالی بافی و گل های زینتی پذیرای بازدیدکنندگان است.

امیریان با اشاره به اینکه صندوق خرد زنان روستایی شهرستان بیضا در سال ۹۵ تاسیس  و شروع به کار کرده است، ابراز کرد: هم اکنون 11 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با تعداد 275 نفر عضو و با سرمایه ای افزون بر هفت میلیارد ریال در سطح شهرستان مشغول فعالیت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با اشاره به اینکه زنان در جامعه روستایی 50 درصد جمعیت روستاها را تشکیل می دهند و نقش پر رنگی در عرصه فعالیت های اقتصادی دارند، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای زنان روستایی و توانمندسازی این قشر از جامعه، توسعه اشتغال زایی و تغییر معیشت خانوارهای روستایی عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید