Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

عدم ثبت قیمت بر برخی از اقلام لبنی برخورد تعزیراتی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: عدم درج قیمت مصوب بر سه کالای لبنی شامل شیر نایلونی 900 گرمی، ماست دبه ای 2.5 کیلوگرمی و پنیر سفید UF برخورد تعزیراتی را به دنبال دارد.

عدم ثبت قیمت بر برخی از  اقلام لبنی برخورد تعزیراتی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد طمراسی در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان فارس با اشاره به اینکه اقلام مذکور در سبد غذایی اقشار ضعیف جامعه قرار دارد، تصریح کرد: صاحبان صنایع لبنی از روز پنج شنبه بیست و هفتم آبان ماه مکلف به درج قیمت بر روی بسته های این اقلام هستند.

به گفته وی؛ تولیدکنندگان در سطح استان مورد حمایت، هدایت و نظارت مسئولین استانی قراردارند بنابراین باید در سطح استان با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

طمراسی با بیان اینکه انتزاع و انتقال مقوله نظارت به جهاد کشاورزی در زمان کوتاهی انجام می گیرد، افزود: تا محقق شدن آن همچنان سازمان صمت در این حوزه اقدام می کند و نشست تخصصی در رابطه با نظارت و فرآیند همکاری صمت و بسیج برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه ذخائر خوبی در زمینه گوشت قرمز و سفید در استان فارس وجود دارد، ابراز کرد: توزیع مرغ منجمد در روزهای اخیر اقدامی مدبرانه صورت پذیرفت که از مدیر و همکاران پشتیبانی امور دام جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه امکان توزیع مرغ منجمد تا رفع نیاز کامل وجود دارد و در صورت ضرورت هماهنگی لازم صورت می گیرد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام توزیع را علاوه بر مناطق کم برخوردار با همکاری سازمان صمت در مناطق پر مصرف شهر شیراز نیز انجام دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید