Iranian Agriculture News Agency

کارگزاران مرودشتی آماده توزیع الکترونیک کود های شیمیایی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: 36 کارگزاری عامل توزیع کود های شیمیایی یارانه در این شهرستان آماده ارائه خدمات الکترونیکی به کشاورزان هستند.

کارگزاران مرودشتی آماده توزیع الکترونیک کود های شیمیایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی با بیان اینکه در آستانه کشت گندم و جو در شهرستان مرودشت هستیم، تصریح کرد: با توجه به انجام هماهنگی های لازم با کارگزاران، تخصیص و توزیع کود برای مزارع شتوی صرفاً براساس حواله الکترونیکی سامانه پایش مواد کودی، با بهره گیری از اطلاعات سامانه پهنه بندی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح مذکور براساس دستورالعمل های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و برای توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی پایه ریزی و اجرا شده است، اظهار کرد: توزیع الکترونیکی کود هماهنگی همه دست اندرکاران را می طلبد.

به گفته وی؛ پس از ثبت اطلاعات کشت توسط کارشناسان در سامانه پهنه بندی، اطلاعات به صورت خودکار به سامانه پایش کودی منتقل و حواله الکترونیکی توسط کارشناس صادر خواهد شد.

همتی ابراز کرد: از آنجایی که ثبت اطلاعات قطعی محصولات پاییزه در سامانه جامع پهنه بندی ملاک دریافت کود قرار می گیرد، به روز رسانی اطلاعات موجود در سامانه پهنه بندی بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید