Iranian Agriculture News Agency

کسب مقام برتری غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: غرفه این سازمان در " چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری و صنایع وابسته " که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت چهار روز برگزار شده بود به عنوان غرفه برتر انتخاب شد و لوح تقدیری از دستان " آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس " دریافت کرد.

کسب مقام برتری غرفه جهاد کشاورزی فارس در نمایشگاه

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور با اشاره به اینکه غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای دومین مرتبه متوالی در سال جاری در بین غرفه های نمایشگاهی برتر شده است، تصریح کرد: غرفه مذکور بین 75 غرفه شرکت کننده از اقصی نقاط کشور به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی این نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن نرگس حضور داشتند، افزود:کارشناسان این سازمان میزبان مسئولین، اساتید، محققین و پژوهشگران بخش کشاورزی، دانشجویان و جمعی از کشاورزان استانی و کشوری بودند و به قریب 500 نفر از بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه کردند.

واحدی پور با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با شعار " تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی " برگزار شد، گفت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه پنجم تا شنبه هشتم آبان ماه از ساعت 16 الی 21:00 پذیرای بازدیدکنندگان بود و با هماهنگی مدیریت ترویج این سازمان و شرکت مجری و میزبانی خوب این شرکت، جمعی از باغداران شهرستان های دارای نخلستان از نمایشگاه بازدید و در کارگاه های جنبی برگزار شد، حضور پیدا کردند.

وی در پایان از مسئول برگزاری این نمایشگاه به ویژه سیدمحمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و جواد مرادپور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار که در برگزاری هر چه بهتر اقدام و برنامه ریزی نموده بودند تشکر و قدردانی کرد.

همچنین از کلیه دست اندرکاران برگزاری مسابقه عکاسی با موضوعیت خرما که برای اولین بار در فضای نمایشگاه و به شکل جذاب و دیدنی اقدام کرده بودند تشکر کرد و به برندگان این مسابقه تبریک گفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید